196               TESTAMENTS ENREGISTRÉS AU PARLEMENT DE PARIS            (436)
Victor lez Paris son calice d'or, pour y celebrer à toutes les bonnes festes de l'an et aussi par l'abbé toutesfoiz qu'il celebrera au grant autel, par tele condicion qu'ilz ne le pourront vendre ne engaigier; et voult le dit testateur que au dessoubz de l'esmail de la paté d'icellui calice soit tailhe à un burin : J. Creté.
Item, il laissa à la Grant Contrarie des bourgois de Paris, tant pour l'achat de xx solz Parisis de rente comme pour l'admortissement d'icelle, pour un anniversaire par an, pour une foiz lxvh frans et demi; et ou cas que les prevostz et confreres ne s'en vouldroient Chargier, si soit donnée la dicte somme pour Dieu aux povres honteux mesnagier^ de ia ville de Paris, pour ce lxvii frans et demi.
Item, ycellui testateur laissa au dit Hostel Dieu de Paris, en la chambre aux draps du dit lieu, pour estre emploiez en toiles pour ense­velir les mors povres, par la main de ses diz executeurs xl frans,
Item, à l'Ostel Dieu dessus dit, pour estre employé ou fait du maistre d'icellui hostel es choses plus necessaires pour ycellui, uuïX frans.
Item, le dit testateur quicta et quicte à Jehan Fouacier qui fu son fermier à Avron tout ce en quoy il puet estre tenu à lui, et voult que son obligacion lui soit rendue, se elle est trouvée, pour Dieu el eh aumosne.
Item, le dit testateur voult et ordonna que, s'il estoit trouvé entre ses lettres que aucunes personnes fussent obligées envers lui jusques à la somme de xii livres Tournois ou Parisis et au"dessoubz, il voult quïlz en soient et demourent quictes tout pour l'amour de Nostre Seigneur.
Item, il laissa à Marion de Partenay, suer de la Chappelle Estienne Haudry, chascun an sa vte durant, xv livres.Pariais, à les prendre et avoir par les mains des maistres et menistre fondez en l'ospital de Greve à Paris, tant sur la maison, celiers, caves et louages du Marteray Saint Jehan, comme sur le résidu des biens du dit testateur dont ci dessoubz sera faicte mencion.
Item, le dit testateur quicta et quicte la dicte Marion de Partenay